website van Anneke Laurman website van Anneke Laurman

Inspiring Homeopathy

In de klassieke homeopathie behandelen we iemand op basis van individuele symptomen. Meestal behandelen we als eerste eventuele blokkades, ontstaan door bijvoorbeeld vaccinaties, doorgemaakte infectieziekten, emotionele gebeurtenissen of reguliere medicaties. Vervolgens kunnen we dan homeopatische medicijnen voorschrijven, die passen bij de klachten en de individuele kenmerken. Daarbij gaan we uit van het unieke van ieder mens.
Echter, daaronder kunnen nog diepere lagen aanwezig zijn, universele ‘lagen’, die we met elkaar gemeenschappelijk hebben. Daarin zijn we dus niet meer uniek en is er geen sprake van individuele symptomen .
Met ‘Inspiring Homeopathy’ kunnen we deze universele ‘lagen’ of stadia van ontwikkeling behandelen. De grondlegger van ‘Inspiring Homeopathy’ is dr. Tinus Smits. Hij onderkende zeven ‘lagen’, elk met een eigen essentie, een kernprobleem. Aan elke ‘laag’ is een bijbehorend homeopatisch geneesmiddel verbonden, waardoor de bijbehorende problematiek kan worden behandeld. Op deze manier kan homeopathie een zachte manier van ondersteuning bieden in het begeleiden van spirituele  groei – en ontwikkelingsproblemen. Tevens kan homeopathie daardoor een waardevolle bijdrage leveren aan de overgang van het Vissen- naar het Aquariustijdperk. Nieuwe Tijdskinderen / Indigokinderen kunnen eveneens enorm geholpen worden door deze manier van behandelen.

Thema’s van Inspiring Homeopathie: lees verder >

Nieuwsbrief:

Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Schrijf u dan nu in voor onze nieuwsbrief:

Naam:
E-mailadres: